Ağustos 01, 2014

Red Velvet - Happiness

Merhaba! Şarkı yorumlamaya devam ediyorum, okuyan olsa da olmasa da yazacağım demiştim. Galiba pek okuyan yok ama ben yine de yazıyorum :)) Bu sefer yorumlayacağım şarkının adı Happiness, Red Velvet grubuna ait. Aslında pek şarkı yorumu yapmıyorum, sadece ilgimi çekenleri yorumluyorum. Bunu yorumlamamın sebebi grubun yeni çıkmış olması ve haklarında bir çok eleştiri okumuş olmam.
SM yeni bir grup çıkarmış, artık bununla ilgili yazı yazmasam eksik hissederdim kendimi. Her neyse öncelikle nerden başlasam yorumlamaya?..

Galiba ilk olarak grubun ismi hakkında bir yorum yapacağım. Grubun adı birazcık değişik :D Yani bir kek adı koymak ne kadar doğru bilemedim. Acaba tatlı, güzel grup imajını aşılamak için mi böyle bir isim seçtiler bilemiyorum. Google'a Red Velvet yazdığınız da karşınıza kek çıkıyor, ama doğrusunu söylemek gerekirse kek de bayağı güzel yani :)) Gördükçe olsa da yesek diyorum. Bu ismi neden seçtikleri hakkında pek bir fikrim yok gördüğünüz üzere. Belki kendilerince bir anlam yüklemişlerdir. Bir çok grubun yaptığı gibi.

Netizen yorumlarına baktığım da bir başka kız grubuyla karşılaştırdıklarını görüyorum. Bence yapılabilecek en yanlış şey yeni çıkan bir grubu, zaten yıllardır bu işte olan bir grupla karşılaştırmaktır. Grup ilk defa çıkmış, ileride iyi mi olacak kötü mü olacak demeye fırsat vermeden güzel değiller, yetenekleri yok diyerek bir kalemde silip atıyorlar. Neyse netizenler acımasız zaten, bir gün öyle bir gün böyleler. Bu yüzden endişe etmeye gerek yok :)

Klip ve şarkı hakkında ne düşünüyorum? Şöyle ki klip biraz fazla renkli sanki. Yani çok gözümü alıyor. Bu yüzden klip pek hoşuma gitmedi, zaten bir hikayede yoktu ortada. Şarkı ise çok hareketli bir şarkı. İlk dinlediğimde biraz çocuk şarkısı gibi gelmişti bana. İkinci dinlediğimde biraz daha ısındım. Ama yine de oo çok güzel bir parça diyemeyeceğim. Bir de şarkıda hep bir rap yapılıyormuş havası var sanki.

Klipte kızların saç uçları farklı farklı. Galiba bunu insanların ayırt edebilmeleri için yapmışlar, zihinde daha çok kalsın diye. Bir de netizenlerin yaptığı hepsi birbirine benziyor yorumlarından sonra bu mantıklı gelmeye başladı :)

Bunların dışında çok beğendiğim tek bir kısım var o da şarkının 3.02 - 3.18 dakikaları. Bence beğenmeyen yoktur. Hatta bu kısmı görünce keşke şarkı bu tarzda olsaydı diyorum. Çoğu kız grubundan daha farklı bir imajları olurdu.

Benim yorumlarım bu kadardı. Kendinize iyi bakın dostlar :) Şarkıyı aşağıdan dinleyebilirsiniz ^^


3 yorum:

  1. Yanlış hatırlamıyorsam SM yetkilileri kırmızı ve kadifenin anlamını, kadınsı ve yumuşak olarak düşündüklerini söylemişlerdi. Gerçi konsept daha bir renkli ama gelecek içindir belki :D
    Şarkı ilk kez dinlediğinde tuhaf hissettiriyor, sonradan seviyorsun. F(x) şarkıları gibi biraz :') Ama bana kalırsa bu çıkış biraz demo gibi. Devamında çok şey saklıyor olabilirler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik bir düşünce, ama ismi görünce direk kek canlanıyor aklımda, her ne kadar kadınsılığı ve yumuşaklığı ifade etmek isteseler de :D
      Evet, F(x) şarkıları da öyle, bunu da dinledikçe sevebiliriz gibi geliyor. Daha neler çıkartacaklar bilemiyorum ama iddialı bir çıkış olmuş bence, bakalım ileride neler yapacaklar :))

      Sil
    2. ben beğendim çok değişik bir klip olmuş çıkış için.. devamını bekliyorumm bakalım şaşırtacaklar mı :D

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.