Ağustos 01, 2014

Operation Proposal

Yazarın Puanı: 6.2
Türü: Romantik, Fantastik
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular: 
Yoo Seung Ho - Kang Baek Ho
Park Eun Bin - Ham Yi Seul
Lee Hyun Jin - Kwon Jin Won
Ko Gyung Pyo - Song Chan Wook
Park Young Seo - Joo Tae Nam 
Kim Ye Won - Yoo Chae Ri 
Lee Doo Il - Jo Kook Dae
Park Jin Joo - Jo Jin Joo

Konusu: Kang Baek Ho ve Ham Yi Seul küçüklükten beri yakın arkadaşlardır. Kang Baek Ho, Ham Yi Seul'u sevmektedir ancak bunu itiraf edememektedir. Yıllar geçer ve Ham Yi Seul başka bir adamla evlenme kararı alır. Düğün gününde Kang Baek Ho aşkını itiraf edemezse hayatı boyunca pişmanlık çekmekten korkar.
Bu sırada bir peri gelir ve tüm bunları değiştirebilmesi için ona bir şans tanıyacağını söyler. Kang Baek Ho'yu geçmişe gönderir, böylece Kang Baek Ho, Ham Yi Seul'un kalbini kazanmak için anılarını değiştirmeye çalışır.

Yazarın Yorumu;

Benim daha önce duymadığım bir diziydi ta ki birisi bunu bana önerene kadar :) Konusu gayet güzel açıkçası ancak benim (bayağı kalabalık olan) bitiremediğim diziler listesinde. Bu diziyi bitirmek konusunda çok kararlıydım ama olmadı bir türlü. Yine akmayan bir dizi olduğu için devam edemedim. Genelde dizinin seyri şu şekildeydi, ilk başını izlersiniz güzeldir, ortalar da sıkılırsınız ancak sonunu öyle heyecanlı bitirirler ki diğer bölümü açasınız gelir. Ama diğer bölümün ortalarında yine sıkılırsınız falan. Benim izlediğim kadarıyla böyleydi. Belli olmaz gerçi belki dayanabileceğim bir gün gelirde diziye devam edebilirim. Ayrıca bana böyle sıkıcı geldi diye herkese de öyle gelecek değil. Yani izlemek isteyenlerin önünü kapatmayayım diye söylüyorum. Ben şu sıralar ne izlesem bir daralıp bırakıyorum zaten.

Dizideki çocuk çok tatlıydı yani başrolü sevdim ama kıza gıcık oldum diyebilirim. Aslında iyi hoş kız ama çocuktan beklentisi yüksek. Yani çocuğa bir ipucu veriyor ama çocuk anlamıyor sonra da kız trip atıyor.
Şahsen ben olsam ben de anlamazdım o ipucuyu. Açık açık söylesene işte. Yok tuhaf tuhaf yerlere kağıtlar koymalar, kağıtta yazanın bile açık olmaması falan öhh yani. Bana gına geldi. Neyse ki çocuk geri dönünce ipucunun ne olduğunu anladı. Tebrik ederim valla.

Bir de o düğme kısmı vardı. Aslında bağlamayı sevmiştim yani 'İkinci düğme kalbe en yakın düğmedir ve yaşadığın anılar onda saklıdır' mantığı. Hoşuma gitmişti açıkçası. Sonra kız mezuniyette bizimkinden hiçbir açıklama yapmadan ikinci düğmesini ona vermesini istiyor. Çocuk da unutuyor. İnsanlık hali bence olabilir :D Ama kızımız böyle düşünmüyor ve bir trip daha. Neyse sonra bizimki gelecekten o anıya geri dönüyor bu sefer tam verecek kararlı düğmeyi bir kavgaya karışıyor ve düğmesi kopuyor. Ve kaybettiği yere gidince kendi düğmesinden bir sürü olduğunu görüyor. Kendininkini bulamıyor falan. Bundan sonrasını da izlememiş bulunmaktayım. Çünkü kıza bir hayli sinir oldum. Çocukcağız sonra ne uğraştı bunların hangisi benim düğmem diye.
Neyse işte bu şekilde de olaylar gelişince resti çektim. Ama olur da bir gün yarım bıraktığım dizileri bitirme kararı alırsam bunu da bitiririm ve yorumumu belki yeniden yaparım.

Dizi hakkındaki görüşlerim bu şekilde. Bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız, kendinize iyi bakın! :))












2 yorum:

  1. Umm, konusu hoşuma gittiği için izlemek üzere favorilerime eklemiştim. Başlı olduğum diziler bir bitsin de, bakalım bakalım bu diziye. Heheh. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu güzel evet ^^ Bakalım başladığında sen nasıl bulacaksın diziyi, şimdiden iyi seyirler diliyorum :))

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.