Ağustos 29, 2014

Marriage Not Dating

Yazarın Puanı: 7.5
Türü: Romantik - Komedi, Aile
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2014
Oyuncular:
Han Groo - Joo Jang Mi
Yeon Woo Jin - Gong Ki Tae
Jinwoon - Han Yeo Reum
Han Sun Hwa - Kang Se A
Heo Jeong Min - Lee Hoon Dong
Yoon So Hee - Nam Hyun Hee

Konusu:
Gong Ki Tae başarılı bir plastik cerrahıdır. 30'lu yaşlarındadır ancak henüz evlenmemiştir. Ailesi onu sürekli evlenecek birisini bulması konusunda zorlar. Gong Ki Tae ise evlenmeyi hiç istemez çünkü kendi evinde, huzur içinde yalnız bir yaşam istiyordur.

Bunun üzerine Gong Ki Tae ailesini bu işten vazgeçirmek için bir plan yapar ve Joo Jang Mi'yi ailesiyle tanıştırır. Yaptığı bu plan ile ailesinin Joo Jang Mi'yi asla kabul etmeyeceğine inananır.


*-*-*-*-*-*

Yazarın Yorumu:
Öncelikle henüz izlememiş arkadaşlar için bir yorum yapayım. Ben diziyi gayet beğendim. Eğlenceli bir diziydi gerçekten. Beni öyle sıkan herhangi bir nokta yoktu. Yani çıldırtan noktalardan bahsediyorum :)


Sanırım bu kadar noktaya değineceğim, izlemek istiyorsanız başlayın bence. Eğer ilk 4 bölümü falan beğenmezseniz bırakırsınız, sonuna kadar gitmek zorunda değilsiniz sonuçta :) Ama ben beğeneceğinizi düşünüyorum.

*-*-*-*-*-*

Spoiler İçerikli Kısım:
Son zamanlarda çıkan dizileri bir ara fena takibe aldım. İzlemeye başladım aynı anda hepsini ve bu dizide onlardan biriydi. Açıkçası ben beğendim. Komik bir diziydi. 
Aslında kızın bazı hareketleri abartılı gibiydi ama çok rahatsız etmedi beni. Ayrıca dramatik sahnelerde de yine aynı şekilde o kadar rahatsız olmadım.

İzlerken yorumlara da baktım. Bazıları Joo Jang Min'in kıyafetlerine çok sinirlenmiş. Hiç beğenmemişler. Çok kısa giyiniyor diye. Ben kızın kıyafetlerine bile dikkat etmemiştim izlerken. Genelde çok çirkin giyinirlerse dikkatimi çeker, ama uzunmuş kısaymış hiç ilgilenmiyorum. Bence izlerken dikkat edilmesi gereken konular arasında değil. Ayrıca kısa giyse de bize ne? Aynı şekilde uzun giyse de bize ne? Ama çirkin giyiniyorsa orası ayrı :D O gerçekten dayanılamaz bir durum. Genelde bunu bariz yapıyorlar ama, yani kızın karakterinin bir parçası olarak önümüze konulduğu için beğenmememiz gayet normal bence :))

Yorumlarda gördüğüm bir diğer şey şuydu; ne kadar iğrenç, eski sevgilisinin en yakın arkadaşıyla mı olacak şimdi? Aslında bana da başta biraz tuhaf gelmişti. Ama sonra aslında bir zararı olmadığını anladım çünkü zaten başından beri o çocuk kızı sevmiyordu. Yani iki tarafta birbirine aşık olsaydı gerçekten biraz mantıksız gelebilirdi. Gerçi bölümler ilerledikçe eski sevgili biraz delirmişti ama sonradan ikisinin birlikte olmasını sorun etmedi. Ee o sorun etmiyorsa ben neden sorun edeyim ki? Öyle değil mi :D Ve zaten başta bunların hepsi bir oyundu.

Joo Jang Min'in en sevmediğim özelliklerinden biri sürekli içmesiydi. Yani içebilir tamam ama içilmemesi gereken durumlarda içiyordu. Yani bir konuşma yapacak içki içiyor, sarhoş oluyor sonra alıyor başına belayı. 

Jinwoon en tatlı ve karizmatik kişiydi herhalde dizide. Başta amacı ne bunun yahu oldum ama sonradan hiçbir şeyi çıkmadı çocuğun :D

Kang Se A'nın çocuk aşkı beni benden aldı. Mükemmel bir erkek istiyorum ki çocuğumda öyle olsun. Bana Friends dizisini hatırlattı :)) Ama tek fark onlar evli bir çiftti, bu kız hem evlenmeyeyim hem de çok güzel bir çocuğum olsun mantığında. 

Gong Ki Tae'nin annesine çok sinir olmuştum. Yani bu kadar sakin nasıl davranabilir bir insan. Bir bağır ya da bir kere gül ya. Hiç bir mimik yok kadında, donmuş resmen. Son bölümlerde toparladı neyse ki, Joo Jang Min sayesinde. Bir de sürekli seninle konuşmam lazım diyerek Joo Jang Min'i iş yerinden çıkartıyordu. Yani akşam konuş, başka zaman konuş. Yok, illaki o zaman konuşacak kızla.

Babası da ayrı bir manyak. Biri evimde bana yemek yapsın, kıyafetlerimi temizlesin, ihtiyaçlarımı gidersin diğeri de beni eğlendirsin. Başka bir istediğiniz? Hayır yani bir de utanmadan oğluna da aynı nasihati veriyor. Ben ettim sen etme oğlum diyeceğine...

Son evlilik bölümünde Joo Jang Min'e çok sinir olmuştum. Durdu durdu illaki bozacak bir şey yaptı. Neymiş Kang Se A çocuğu seninle mi yaptı??? Neden böyle bir şey yapsın? NEDEEN?! Durup dururken düğünü bozdu. Sonunda ikisi de beğendi ama düğünün son halini :D

Son diyeceğim şey ise Joo Jang Min ile Gong Ki Tae arasındaki yaş farkı. Aslında karakterler aynı yaşta ama oyuncular değil. Arada bayağı bir yaş var. Ama ne Han Groo (Jang Min) ne de Yeon Woo Jin (Ki Tae) kendi yaşlarında duruyorlar. Bu yüzden sorun yoktu izlerken. Bazı dizilerde aradaki farkta belli oluyor ve rahatsız ediyor.

Bir yorumun daha sonuna geldik, görüşmek üzere!! :)


0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.