Ağustos 06, 2014

I'm Sorry, I Love You

Yazarın Puanı: 7.5
Türü: Dram, Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2004
Oyuncular:
So Ji Sub - Cha Moo Hyuk
Lim Soo Jung - Song Eun Chae
Jung Kyoung Ho - Choi Yune
Seo Ji Young - Kang Min Joo
Choi Yeo Jin - Moon Ji Young

Konusu: Cha Moo Hyuk Avustralyalı bir aile tarafından evlat edinilmişti ama istismar edildi ve genç yaşında evsiz kaldı. Bir gün, Kore'de meşhur bir şarkıcı olan Choi Yune'un, koordinatörü olan ve Choi Yune'a gizlice aşık olan Song Eun Chae ile karşılaşır. Song Eun Chae'nin Moo Hyuk ile olan bu karşılaşmasının sonucu sadece onun hayatını etkilemedi, diğer yandan bu Yune'u bile etkiledi.

Moo Hyuk, eski kız arkadaşını da içinde bulunduğu bir kaza geçirir ve yaşamak için sadece 3 ay ömrü kalır. Bu olay Moo Hyuk'un Kore'ye gidip biyolojik annesini bulmasına öncülük etmiş olur. Neler yaptığını fark eder, özlem duyan kalbini intikam duygusu kaplar. Etrafını saran karanlığa rağmen beklenmedik bir şekilde mutluluk kaynağını, aşık olmayı hiç ummadığı birinden bulur.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Yazarın Yorumu;


Meşhur Kore dizisi! Herkesin çok beğendiği bir dizi ve ben bunu bloga daha yeni yazıyorum. Biliyorsunuz ki sadece izlemiş olduğum dizileri yazıyorum. Peki bu diziyi izledim mi? Yarıda bıraktım maalesef. Bir yere kadar dayanabildim. Aslında dillere destan olmuş olduğu ve sevildiği için izlemek istedim. Bir fikrim olsun bu dizi hakkında diye. Bunlar olmasa başlamayı düşünmezdim çünkü dramdan gerçekten nefret ediyorum. Gördüğünüz üzere buna da bir yerden sonra dayanamadım zaten. Halbuki ne olcak canım ağlayalım azıcık diyerek kendimi cesaretlendirmiştim. Olmadı olamadı :/

İki başrolü de tanıyordum bu yüzden izlememe de yardımcı olur dedim. So Ji Sub çok iyi bir oyuncu zaten, kızı da daha önce Gong Yoo ile oynadığı bir filmden biliyorum (bir ara o filmi de yazacağım). Açıp izlemeye başladım böylece. Dizi güzeldi aslında ama hiç ilerleme yoktu. Yani 1 saat 3 saat gibi geliyordu bana. Ağır ağır ilerliyor dizi, biraz daha izleseydim kafayı yerdim herhalde.

İzlerken çok kararlıydım. Bu dizi bitecek! Yarım bırakmayacağım, andwaee dedim. O kadar da iradeli değilmişim, ya da sabırlı mı demeliydim? Bitiremedim diziyi böylece.

Zaten dizi hakkındaki bazı kısımları biliyorum. Sonunu bile biliyorum. Buna rağmen diziye başlamış olduğum için heyecanı da yoktu galiba?

---

Dizi de sinir olduğum bir nokta var, So Ji Sub'un sürekli susması. Yahu bir iki laf et. Yani bu benim izlediğim yere kadardı. Belki sonradan açılıyordur. Ama duyduğum kadarıyla asıl annesine hiç bahsetmemiş kendisinden. Hiç hesap sormamış. Gel de delirme. Neden So Ji Sub nedeen dedim.


Dizideki şu kızın başta sevdiği çocuk var ya çok şeker bir çocuktu o ^^ Sevmiştim bayağı, sempatik bir çocuk. Ama o kıza nasıl aşık oldu anlamadım. Hayatının hatasını etmiş bence. Bir de kız aşka inanmıyorum diye kendini suya attı. Ben bir sinirlendim işte orada. İnanmazsan inanma be, zaten bütün erkekleri parmağında oynatıyormuşsun dedim. Sonrasında bizim çocukta atladı suya ama yüzme bilmiyormuş :D Yani suya atladın da kıza ne faydan oldu. Az daha sen de gidiyordun. Allah'tan So Ji Sub oradaydı da kurtardı bu iki salağı :D Çocuğun atlamasının tek etkisi de bak seni o kadar çok seviyorum ki seninle ölüme bile giderimdi herhalde.
Neyse bu detay hakkında da bu kadar çok konuştuğuma göre ben gidebilirim. Kendinize iyi bakın! :)

Not1: Eğer olur da diziyi bitirirsem ve daha detaylı bir yorum yapmak istersem yeni bir postta buluşalım ^^ Muhtemelen bitirmeyeceğim :))

Not2: Dizinin tamamını izlemediğim için notu da hem izlediğim yere kadar olan kısmı hem de izlemiş olanların düşüncelerini göz önünde bulundurarak verdim.

Not3: Bu seferlik gif koymayacağım :)


0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.