Ağustos 14, 2014

Finding Mr. Destiny

Yazarın Puanı: 6.5
Türü: Romantik - Komedi
Yayın Yılı: 2010
Oyuncular:
Lim Soo Jung - Seo Ji Woo
Gong Yoo - Han Gi Joon
Cheon Ho Jin - Seo Dae Ryung
Lee Chung Ah - Ji Hye
Jeon Su Kyeong - Soo Kyung

Konusu: Seo Ji Woo, Hindistan'a bir geziye gider ve orada ilk gerçek aşkı Kim Jong Ok ile tanışır. Tanıştıkları günden beri Ji Woo ilk aşkını unutamaz. Bu yüzden Kim Jong Ok'u bulmasına yardımcı olmaları için ''İlk Gerçek Aşkını Bul Firması''na başvurur.

Han Gi Joon bu firmayı açan kişidir ve firmanın ilk müşterisi de Seo Ji Woo olur. İkili Ji Woo'nun ilk aşkını bulmak için tüm Kore'yi dolaşırlar ve bu süreçte Gi Joon ilk müşterisine aşık olduğunu fark eder.

Filmin Fragmanı;



*-*-*-*-*-*-*-*-*

Yazarın Yorumu:

Son zamanlarda yazacak bir sürü film birikti. Bir ara çok izlemiştim ama bloga yazmayı ihmal etmiştim. Bu yüzden filmleri detayına kadar yorumlayamayacağım. Yine de hatırladığım kadarıyla bir şeyler söyleyeceğim bu film hakkında :)

Öncelikle zaten Gong Yoo oynadığı için izlemenizi tavsiye ediyorum. Gong Yoo'nun oyunculuğunu ve tatlılığını izlemek zaten size keyif verecektir. Ayrıca filmi o kadar kötü bulduğumu hatırlamıyorum. Klasik bir romantik film, içinizi ısıtacak türden :) 

Eğer boş bir vaktiniz varsa ve izleyecek bir romantik komedi filmi arıyorsanız açıp izleyebilirsiniz! ^^

Not: Sadece 3 gif bulmanın hüznü içerisindeyim -,-





3 yorum:

  1. Bunu izlemiştim hemde baya zaman önce. Gerçekten hoş bir film. Zaten Gong olduğu için 1-0 önde başlıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Gong Yoo varsa izlenmeli :))

      Sil
  2. Bende bunu iZledim güzel ve komik bir film tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.