Temmuz 27, 2014

Mim 6 #20 Soru - Cevap


Merhabalar, geri dönüş yaptım sonunda :) İki haftadır yoktum. Bloga yazı yazmayı öyle özlemişim ki geldiğim gibi yazmaya başmak istedim. Hem gelen mimler de olmuş onları da fazla bekletmek istemedim. Bu mimi bize Supercel yollamış, çook teşekkür ediyoruz :) Fazla uzatmadan mime başlıyorum;


1- Blog açma hikayeniz nedir?

Kore dizilerine başlayalı çok olmamıştı, bir kaç ay diyelim. Bir gün Kim Mavi ile dizi izlerken, Mavi'nin aklına bir fikir geldi. Misa, bir blog açalım mı dedi. -Kendisi daha önce de blog açmış olduğundan ne olduğunu da biliyordu.- Ama ben bu fikre başta ısınamadım. Çünkü Mavi daha öncede blog açmış ve hepsini bir kaç gün yazdıktan sonra bırakmıştı. Ben de kendime pek güvenemediğimden acaba nasıl olur falan dedim. Ama doğruyu söylemek gerekirse içten içe hoşuma da gitmişti. Fazla diretmedim, başaramazsak önemli değil, bu zamana kadar hiç deneyimim olmamıştı zaten, başarırsakta hoş olur dedim ve blogu açtık :) Başarıp başarmadığımız hala bir muamma, ama fena da değiliz sanki :))

2- Blogunuzun ismi nereden geliyor?

Valla pek bir yerden gelmiyor. Pek özel bir nedeni yok. Öyle bir düşündük ne olsun diye, aklımıza mektup olaylarını da hatırlatan Kore'ye Sevgiler ismi geldi. Sanki oraya bir mektup yazıyormuşuz gibi :)

3- Hangi mevsimi seversiniz? 

Ben yaz mevsimini severim. Aslında her bir mevsim bir ötekini aratır benim için. Yaza geçerim, kış iyiydi serin serin derim. Bu sefer kış gelir bu ne donduk, yaz gelsin de azıcık içimiz ısınsın derim, bu şekilde sürer gider :) Ama illaki bir tane seçeceksek bu yaz olurdu. Çünkü çoğu kişinin aksine yağmura pek bayıldığım söylenemez. Diğerlerine gelince ilkbahardan pek hoşlanmam, sonbahardan hiç hoşlanmam diyebilirim :))

4- Bu mevsim sana neyi çağrıştırıyor?

Tabiki de sıcağı çağrıştırıyor. Bir de tatil tabi ki :) Pek deniz kum güneş meraklısı da değilim aslında, yaz gelsin de evde otursam da olur. Manyağım galiba ben :))

5- Kırmızı ruj mu, eyeliner mı?

Bence eyeliner. Becerilebilirse tabii.

6- Blog yazmak size ne kazandırdı?

Bir düşüneyim... Galiba yazı yazmak konusunda beni biraz ileri götürdü. Düşüncelerimi ifade etmek konusunda falan. Aslında dizi yorumları dışında hala kendi düşüncelerimi paylaşabileceğim güveni kendimde bulamıyorum. Biraz insanlar ne der düşüncem yüzünden galiba. Kötü yönde yapılan eleştirileri pek kaldıramayıp üzülebiliyorum. Belki ileride bunu da atlatırsam, daha farklı konulardaki görüşlerimi de paylaşabilirim. Bunlar dışında çok severek takip ettiğim bloglar var. Blog açmasaydım onların da farkına varamazdım herhalde. Ayrıca Kore konusunda daha çok bilgilenmemi de sağladı.

7- Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı? 

Bence kitap okumak. Bir şeyler yazmak konusunda o kadar iyi değilim. Yine kendi çabamda bir şeyler yazarım ama kitap okumak bundan daha zevkli benim için. Ya da belki de yazabilseydim cevabım bu olmazdı, orasını bilemeyeceğim :)

8- Şiir mi, roman mı, hikaye mi?

Ben oyumu romandan yana kullanıyorum. Adaylar çok iddialı ama bence roman onlardan bir adım daha önde. Roman daha detaylı olduğundan karakterleri olayları benimseyebiliyorum.

9- En çok etkilendiğin film?

Valla çok düşündüm ama aklıma gelemedi. İnsan etkilendiği filmi bilmez mi yahu. Kim Mavi'ye sordum onun ki Lord Of The Rings imiş. Ben de Harry Potter diyeyim.

10- Hangi tür kitap / film?

İkisi de aynı aslında. Mesela ikisinde de dram ve korku olmadıkça sorun yok.

11- Öğrenci olmak mı, iş hayatı mı?

Şuan öğrenciyim, pek eğlenceli ve rahat olduğu söylenemez. Ancak çalışan kişilerinde pek rahat ve eğlenceli durumları yok. Aylak aylak gezmeyi seçiyorum ben, blog yazacağım sadece :D
 -Yazar ikisini de seçemedi, hem çalışayım hem okuyayım diyecek ama o da çok yorucu.-

12- Kitap okumak mı, film izlemek mi?

Film izlemek.

13- Klasik giyim mi, spor giyim mi?

Spor giyim.

14- Almaktan asla vazgeçemeyeceğiniz şey?

Galiba öyle bir şey yok benim için. Ama elimde olsa kendime istediğim kadar kıyafet almak isterim. Sonra onları giyecek bir yer bulamam ve hepsi boşa gider.

15- En sevdiğiniz yemek? 

Tavuk ve balığı çok severim. Bunlarla yapılan yemekler en sevdiğim yemeklerdir :)

16- En sevdiğiniz dizi?

How I Met Your Mother'ı çok severdim. Ta ki yaptıkları o finale kadar. Sevdiğim çok dizi var ama galiba ilk izleyip beğendiğim dizi olduğundan yeri bende ayrı :)

17- Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Eskiden olsa insanların düşüncelerini okuyabilmek isterdim. Ama şimdi insanlar hakkında her şeyi bilmenin gerekli olmadığına karar verdim. Banane sonuçta, bir de kim bilir neler neler düşünüyor insanlar. Yok valla katlanamam. Bu yüzden hep ikinci planımda olan görünmezliği seçiyorum. Bundan sonra bu tür sorulara cevabım hep bu olacak. Gerçi bazen uçmayı da istemiyor değilim. Ama görünmez olduğuma göre her türlü ulaşım aracını bedava kullanabiliyor olmam lazım, uçmasam da olur :)

18- Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Hastalığa göre değişiyor valla. Bir kaç tane söyleyebilirim ama boş boş yatmak veya düzgün nefes alamamak gibi.

19- Alınacak listen var mı?

Henüz bir listem yok ama almak istediğim bir şeyler her an olabilir.

20- İlk aldığın makyaj malzemesi?

Sayılıyorsa oje :)



İşte bu kadardı, bir mimin daha sonuna geldik dostlar. Bir başka yazıda görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın! :)

Bu arada özel olarak birilerini mimlemeyeceğim çünkü blogtan uzak kaldığım için yazan oldu mu olmadı mı onu da bilmiyorum. Yazmayan herkes yazsın diyorum bu yüzden :)

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.