Haziran 30, 2014

Lee Min Ho mu Geliyor?

Böyle bir haber duydum. Lee Min Ho Türkiye'ye gelebilirmiş diye ve bunu yaymak istedim. Yani kesin bir haber değil ama destek çıkarsak gerçekleşebileceğine inandım ben. Sıkı bir Lee Min Ho hayranı değilim ama Türkiye'de oldukça fazla bir fan kitlesi var. Gelirse gerçekten güzel bir etkinlik olabilir.
Şimdilik Türk Minozlar katılım bekliyorlar sizden. Eğer olursa Konser ve bir hayran buluşması yapılması mümkünmüş. Umarız böyle bir etkinlik olur ve belki de diğer ünlüler de ülkemize gelebilirler :)


Ben gruba dahil oldum, siz de olun bence. Destek vermek lazım öyle değil mi? :) 
Facebook Turkish Minoz adresi için tık!, Gruba katılmak için tık! 

Not: Reklam falan yapmıyorum, içimden geldiği için paylaşıyorum. Türkiye'ye daha çok ünlü gelmesine belki yardımcı olmuş oluruz diyerek, umarım siz de bana katılıyorsunuzdur :) 
Haydi çingular kendinize iyi bakın!! ^^

8 yorum:

  1. Merhaba
    Umarım gelir ama bu haber ara ara kendini tekrarlıyor ama gelen yok :)
    Minozları biliyorum çok aktifler umarım başarırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Artık gelmeli bence, minozlardan umutluyum ben :))

      Sil
  2. Keşke gelsee :(( görmesekte gelsin :)) aynı ülke de nefes almak bile yeterrr :) lmh askı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından bir Türkiye'yi görsün öyle değil mi :))

      Sil
  3. Evet :) anlasın burda cok fazla minoz oldugunu :))

    YanıtlaSil
  4. 2017 yılından yazıyorum gelmedi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ya, heves ettik yine olmadı :D Neyse artık başka bahara kaldı Lee Min Ho işi :))

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...