28 Nisan 2014

No Breathing

Yazar Puanı: 7.6
Türü: Spor, Gençlik
Yayın Yılı: 2013
Oyuncular:
Lee Jong Suk - Woo Sang
Seo In Guk - Won Il
Yuri - Jung Eun
Shin Min Chul - Jung Dong
Kim Jae Young - Dae Chan
Park Chum Min - Jae Suk

Konusu: Won Il, küçükken tıpkı yüzme şampiyonu babası gibi geleceği parlak bir yüzücüdür. Ancak bir gün babası yüzme yarışında yarışırken ölür, yakın zaman sonra da annesi ölen Won Il, yüzmeyi bırakma kararı alır. 
Bunun yerine umutsuzca, dikkatsizce, sanki yarın hiç olmayacakmış gibi yaşamaya başlar. Won Il okuldan sınırdışı edilme tehlikesine girince babasının arkadaşı olan Jae Suk, onu beden eğitimi odaklı bir liseye, yeniden yüzmeye başlaması umuduyla yollar. 

Bu okulda Won Il, uzun zaman önce rakibi olan Woo Sang ile karşılaşır. Woo Sang geçmişte hep Won Il'in gölgesinde kalmış biridir. Won Il yüzmeyi bıraktığında, Woo Sang ilk sıralara geçer ve ulusal yüzme yıldızı olur. Ama ulusal seçmelerde belaya girdiği için diskalifiye olur. Bu yüzden sıfırdan başlamak zorunda kalır ve Won Il ile aynı okula gider.

Kişilikler açısından Woo Sang, Won Il'in tam tersidir ve kazanmayı çok istediğinden Won Il'in spora geri dönüşünü hiç hoş karşılamaz.
Jung Eun, Jae Suk'un kızıdır. Jung Eun hem Woo Sang'ın hem de Won Il'in kalbini çalmıştır ve bu yüzden ikisi arasındaki rekabet daha da artar.
Birbirinden tamamen farklı iki genç adam gelecek yüzme yarışması için antrenman yapmaya başlarlar.

Filmin Fragmanı;




*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Yazarın Yorumu;

Nefes almadan izlediğim bir filme hoşgeldiniz! Öncelikle belirtmek isterim ki sporla pek aram yoktur. Aynı zamanda spor içerikli dizi-film izlerken de sıkılırım. Ancak bu film süperdi. Bence Korelilerin fazla iyi filmleri yok. Yani olsa bile sonlarının nasıl olduğunu hepimiz biliyoruz. Buna rağmen bu film çok güzeldi. Evet sonu belirsizdi ama çok önemli bir nokta değildi benim için.

Ayrıca bu filmde yeni birini keşfettim. Evet ben keşfettim! -çaktırmayın.- Seo In Guk! Omo omo çok tatlıydı. Yani ne diyeyim bilemiyorum ki. Öncelikle aksandan pek anlamam ama sanki bu filmde birazcık var mıydı? Eğer varsa ben çok sevdim. He eğer yoksa da o zaman konuşma tarzı çok güzel :D Her türlü beğenirim yani :3
Adam King Yahu *.*

Başta tereddüde girmiştim, izlemekle izlememek arasında. Sonra hiçbir film üzerinde karar veremeyince açtım izledim. İyiki de izlemişim, çok eğlenceliydi. Aynı zamanda yarışma sahnesi de çok heyecanlı ve güzeldi.

Aşk üçgenlerinden nefret ederim ama bunda o kadar abartılmadığı için gözüme batmadı. Yine de keşke böyle bir şey yapmasalarmış dedim.

İzlemeyenlere Not: Sakın filmin sonunda siyah ekranı görünce kapatmayın devamı var ^^

Buradan Sonrası Spoiler İçerir! 

Gelelim spoilerlı kısma. Yani eleştiri modu. Aslında kabaca yukarı da anlattım filmi nasıl bulduğumu ama daha da detaya gireyim.


Won Il'in yemek yeme sahneleri çok komikti. Yani bir insan nasıl bu kadar çok yiyebilir. Aynı zamanda bu kadar çok yiyip bu kadar zayıf olabilir o.O Neyse ki spora geri döndü. Yoksa o kadar yemeyle sonu iyi görünmüyordu :D

Woo Sang ile Won Il'in yarışması çok heyecanlıydı. Kim kazanacak, kim kazanacak! diyerek delirdim adeta. Ayrıca girdikleri iddia sonucunda kızı Woo Sang kaptı galiba. Sonunu net hatırlayamıyorum.  Zamanında yazmamanın getirdikleri işte. Not alsam iyi olacak önemli kısımları. Ama sonunda kızın kimi seçtiğini göstermedi galiba ya. Büyük ihtimalle Woo Sang diye düşünmüştüm ben. O yüzden aklımda bu kalmış.

O duş sahnesini unutmayacağım galiba dostlar. Hem güldüm hem de bu nasıl sahne be dedim :D Komikti ama, bu sahneyi görünce gülmeyen yoktur herhalde öyle değil mi? :)))

Won Il'in babasıyla olan durumları beni çok üzmüştü. Şimdi nasıl tasvir edeceğimi bilemedim. O no breathing taktiği uğruna adamın ölmesi falan çok üzücüydü. Won Il'in ağladığı sahne falan. Devam edemiycem sayın okuyucu T.T

Film çok güzeldi, hani böyle kötü yönde eleştirebileceğim bir kısmı da yoktu. Bu yüzden daha fazla bir şey de diyemiyorum. İzleyenler başkalarına da önermeli bence *.*

Filmden bir kaç kare gösterdikten sonra benim işim burada biter dostlar.



















*-*-*

Son olarak dostluğun önüne hiçbir şey geçmemeli, yarışlar bile :)


4 yorum:

  1. bu filmi bende izledim eğlenceliydi (özellikle Seo In Guk un yemek sahneleri ve arkadaşlarıyla eğlendiği sahneler :))) dostluğu çok iyi anlatmış, In Guk un uzuldugu sahnelerde bende bittim.Bütünüyle harika bir filmdi.Mutlaka izlenmeli bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine katılıyorum :) Won Il'in diğer arkadaşlarıyla olan sahneleri de ayrı komikti evet, ondan bahsetmeyi unutmuşum ^^

      Sil
  2. seo in guk'u yeni tanıdıysan eğer reply 1997'yi izlemelisin diyorum..:)benim komedi dizilerimin başında geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoktaan izledim, kaçırır mıyım hiç :)) Çok güzel bir diziydi gerçekten :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...