Mart 14, 2014

Monstar

Yazar Puanı: 6.8
Tür: Romantik, Gençlik, Müzikal
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Yılı: 2013
Oyuncular:
Yong Joon Hyung - Yoon Seol Chan
Ha Yeon Soo -  Min Se Yi
Kang Ha Neul - Jung Sun Woo
Ahn Nae Sang - Han Ji Woong
Kim Min Young - Sim Eun Ha
Park Kyu Sun - Cha Do Nam
Kang Ui Sik - Park Kyu Dong
Da Hee - Kim Na Na
Yoon Jong Hoon - Shin Jae Rok

Konusu: Seol Chan, Kore'nin en popüler K-pop grubu Men in Black'in bir üyesidir. Bir gün manyak fanlarından biri Seol Chan'ın arabasının önüne kendini atar ve yaralanmış gibi davranıp Seol Chan'a iftira atar. Sonra bir de üstüne Seol Chan kız iyi mi diye bakmaya geldiğinde çocuğun dudaklarına yapışır (Böyle manyak fanlar cidden var mı yahu?!). Bu sırada Yeni Zelanda'dan gelen transfer öğrenci Se Yi, okulda hem yetenekleriyle hem de garipliğiyle dikkat çekmektedir. Se Yi, Seol Chan ve diğer sınıf arkadaşları arasında yanlış anlaşılmalar ortaya çıkar. Bu kaosun ortasında bu öğrenciler ortak bir noktada birleşirler, o da müziktir. Her karakterin hayatlarında önemli bir etki yaratan anlatılmamış, tarifsiz bir hikayesi vardır. Ancak her şarkı söylemek için toplandıklarında ve sevdikleri müzikleri çaldıklarında içlerindeki acıyı da hafifletmektedirler ve birbirlerine ruhlarını açmaktadırlar.


Yazarın Yorum Köşesi;

Eleştirilerimi yapmadan önce dizinin ilk 10 dizi listem arasında olduğunu söyleyemeden geçemeyeceğim. Neden koydunuz diyecekseniz öyle aman aman övemeyeceğim fakat diziyi izlerken garip bir ruh hali içerisindeydim. Dizi 90 dk idi fakat ben bazı yerlerde ne kadar sıkılsam da o kısımları atlayamadım. Sonuna kadar izlemek istedim yani. 

Dizi de biraz karamsarlık hakim ancak öğrencilerin tümü müzik ile yan yana gelince o karamsarlıkta hemen kayboluyor ve sizi de kendi hayallerinizi düşünmeye sevk ediyor. Başta dizinin 90 dk olduğunu bilmiyordum, diyorum ben bu dizi de neden sıkılıyorum halbuki o kadar kötü de değil yani, ancak nedense bu dizinin bölümleri bitmek bilmiyor! Evet meğersem 90 dk imiş. Bunu bilmeden izlemenizi istemem sonra benim gibi sıkılabilirsiniz yani izlerken :D 

Dizi de şarkılar bana azmış gibi geldi nedense, yoksa değil miydi? Ben daha fazla müzik olmasını isterdim. Neyse en iyisi gidip biraz müzikal filmi izlemek. Dizilerdeki müzik arayışımı böylece en aza indirgeyebilirim :D

Değinmek istediğim konulardan bir diğerine geçeyim çingularım; Kang Ha Neul! Üzgünüm ama ondan
bahsedemeden bu yazıyı bitirirsem deliririm. Öncelikle kendisini To The Beautiful'dan tanımaktayım sonra da Heirs'ten işte. Oralarda da çok sevmiştim ve yakışıklı olduğunu düşünmüştüm, burada ise onayladım bunu :D Amma velakin ben yine hayal kırıklığıyla karşılaştım, yine ve yine! Bu çocuk neden Se Yi'ye aşık oldu şimdi?! He niye, orada Kim Na Na varken! Çocuk bu diziye senin için Na Na'yı koymuşlar, yürü gitsene işte onunla. A-aaa olacak iş değil valla, o kadar bekledim bu çocuk kıza aşık olacak diye. İçimi kuruttular. Neyse şimdi asıl suçu çocuğa atmayayım suç bunu yazanda. Kim yazıyor böyle salak saçma aşk üçgenlerini yaa -.-

Ha Yeon Soo'dan çoğu kişi hoşlanmamış zannedersem, dizinin sonunda yorumlara her baktığımda kıza karşı kötü bir tutum içerisindeler. Çok soğukmuş da, garipmişte, çirkinmişte bu tür şeyler. Valla ben bazı sahnelerde kıza gıcık oldum doğruyu söylemek gerekirse ama kız şirindi şimdi. Ben tatlı buldum yani. Sesi de güzel miydi neydi ha?! Koreliler de çok bariz olmadıkça kimin sesinin güzel kimin kötü olduğunu anlayamıyorum :D Zannedersem sözleri falan bilmediğimden kaynaklanıyor olsa gerek.
Herkesten bahsedeceğim sanırım ben bu gidişle :D Bu sefer sıra Yong Joon Hyung da. Öncelikle yanakları o kadar şişman ki ısırmak istiyorum >.< Onun dışında Beast grubunu pek yakından tanımıyordum haklarında daha çok araştırma yapmama neden oldu bu da. Tabi bir de Let's Eat den Doo Joon'un da katkısı var. Her neyse, dizideki karakteri çok komikti. Ben starım star diye ortalıklar da dolaşıyordu, onu da sevdim işte böyle. ^^

**Bu Kısım da Yiyebileceğiniz Spoilerlardan Biz Sorumlu Değiliz**

Öhöm öhöm, gelelim çok bahsetmek istediğim kısıma; dizinin finali. Hayaaall Kırıklığğıııydııııııııııı. İnanamıyoruum, hala aklıma geldikçe sinirleniyorum ya. Bu ne böyle ne yarışmayı kazandıklarını görebildik ne sonların da ne olacağını öğrenemedik ne de Sun Woo ile Na Na'ya ne olduğunu. Yanarım yanarım da bu ikisinin birlikte olup olmadığını anlamadığıma-göremediğime yanarım. E be senarist şu çocuğu dizinin sonuna kadar Se Yi'nin peşinden ayırmadan edemedin mi? Tek yapabildiğin Na Na'yı Sun Woo'ya daha fazla aşık etmek oldu. Sun Woo da odun çocuk olarak kaldı aklımda. Cık cık cık, çok sinirliyim. 90 dk izledim be 90 dk ya, el insaf. Yapılır mıydı bu seyirciye. Hadi bu ikisini geçtim, asıl başrollere ne oldu peki? Bunlar lise de birbirini buldular da önlerindeki bilmem kaç küsür yılda mutlu mesut yaşadılar mı? Seol Chan'ın kariyerine ne oldu, kız ne yapacak bundan sonra? Show must go on devam mı? Öyle başını omzuna koymakla olmuyor. Şahsen ben tatmin olmadım. 90 dk ya bile konu sığdıramayanı ilk defa görüyorum yani ne diyeyim. Eleştirirken acımayacağım demiştim, hıh işte banane adam gibi yapsaymış sonunu -_-
Ben en azından hepsinin gelecekte ne düzeye geleceklerini görmek isterdim. Ne bileyim işte hayal gücü devreye giriyor burada. Resmen demişler ki bundan sonrasını size bırakiyorum. Ne isterseniz öyle olsun sonu. Neyse ne ya, beni niye uğraştırıyorsun :D

***

Şimdi gelelim diziden bir kaç küçük sahneye ^^

   



   

   






 Bu yazımı da bir o kadar tatlı bu oyuncu kadrosuyla sonlandırmak istiyorum, izleyecek olanlara iyi seyirler :) Bu arada dizinin finali hakkında ne düşündüğünüzü de yorum atarak belirtin lütfen  ^^



0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.