Mart 27, 2014

Let's Eat

Yazarın Puanı: 6.7
Tür: Romantik - Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2013-2014
Oyuncular:
Lee Soo Kyung - Lee Soo Kyung
Yoon Doo Joon - Koo Dae Young
Yoon So Hee - Yoon Jin Yi
Shim Hyung Tak - Kim Hak Moon
Lee Do Yeon - Oh Do Yeon
Jang Won Young - Choi Kyu Sik
Jung Soo Young - Park Kyung Mi

Konusu: Let's Eat, yalnız bir kadının günlük hayatını, aşk hayatını ve semtinde bulunan cinayet vakasını anlatan bir dizidir.
Lee Soo Kyung, 33 yaşında bekar bir kadındır. 20'lerindeyken evlenip boşanmıştır ve artık yalnız yaşıyordur. Her zaman gururlu ve onurlu durmak ister ancak yemeklerin yanındayken kendisini tamamıyla kaybeder.
Koo Dae Young bir gurmedir, özellikle yemeklerin tadını tarif etmekte çok yeteneklidir. Başkalarına karşı oldukça kibardır. 


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Yorum Köşesi;

Gelelim benim en sevdiğim kısma. Kısaca diziyi anlattıktan sonra yapmak istediğim yorumlar!! Öncelikle diziyi izlemeden önce yemek yemiş olduğunuzdan emin olun. Kesinlikle aç bir zamanınızda veya yemekten saatler sonra izlemeyin. Hatta izlemeden az evvel yemiş olsanız daha iyi olacaktır. Çünkü dizide izleyeceğiniz yemek kısımları az buz değil. Bayağı, neredeyse bir 20 dakika boyunca adamların yemek yeme sahnesini izliyorsunuz. Kore yemekleri ilgimi çekmez zaten falan diyecek olursanız hiç o kadar emin olmayın derim ben. Öyle bir yiyorlar ve yemekler ekranda o kadar lezzetli görünüyor ki Kore'ye gitsem de yesem şunu ahh diye bir iç geçiriyorsunuz. Gerçi ekranda göründükleri kadar lezzetliler midir emin olamayacağım ama size bunu hissettiriyor. Neyse diziyi izleyen daha bir çok kişiden bu uyarıyı almışsınızdır herhalde. 




**Aşırı spoiler içeren kısım**

Ben geçeyim dizideki diğer unsurlara. Bunlardan biri tabi ki de Doo Joon! İlk başlarda pek kanım ısınmamıştı kendisine. Neden bilemiyorum. Sonradan, çocuğa baktıkça herhalde, 'ne kadar yakışıklıymış yahu bu' demeye başladım. Hele son bölümlerde birazcık eridim izlerken :D 
Fakat başlarda onu suçlu kişi durumuna düşürmeleri hiç hoşuma gitmedi. Yani acaba bu mu cinayeti işleyen kişi falan diye bizi kuşkuya düşürdüler ya, işte onu yapmasalardı iyiydi -.- Gerçi ben pek inanmamıştım o olacağına sonuçta çocuğu başrol diye koyup ardından da suçlu yapmazlar herhalde diye düşündüm. Ayrıca çocuğun yemek yeme zevki de Soo Kyung ile çok uyuşuyordu :D Her neyse sonradan
ortaya çıkan suçlu da başka dizilerden izlediğim biri çıktı. Oraya kadar da gelmeyelim. Bu arada bu çocuk dizinin sonuna kadar Soo Kyung'a noona dedi. Benim sinirlerim tavan yaptı. Noona ney ya noona ney. Hadi bir yere kadar tamam dedin de, bari sevgili olunca ismiyle hitap etseydin. Yaş farkını acayip ortaya çıkarıyordu, bir de komik duruyordu :D Öhöm öhöm bu kısmı da geçeyim ben en iyisi.


Yoon So Hee'den bahsetmeden geçmeyeyim en iyisi. Bence çok tatlı bir kızdı. Adamın dibisin demesini çok seviyorum :D Hatta öğrenmeye çalıştım ama bir türlü söyleyemiyorum. Neysee, bu kız bir de Exo'nun klibinde oynamış galiba. Wolf klibi miydi? Yanılıyorsam düzeltin de, emin değilim çünkü. İşte bundan anladığım kadarıyla Exotic'ler, Yoon So Hee'yi sevmiyor olabilirler düşüncesindeyim. Kız burada çok şekerdi ama sevdim ben ^.^

Gelelim Barassi'ye. Ahh, görüdüğüm en tatlı köpeklerden biri buydu herhalde. Çok akıllı bir köpekti :D Bir de şu Barassi'yi konuşturdukları sahnede koptum resmen. Ayrıca Jin Yi'nin giydirdiği kıyafetler de çok tatlı duruyordu :D 

Oyuncular arasına yazmadığım bir isim var o da FeelDog. Kendisi sonradan katılıyor zaten diziye. Önceden kim olduğunu falan bilmiyordum. Bu dizi de tanıdım. Doğrusunu söylemek gerekirse çok şekermiş :D Üstelik dizide Busan aksanıyla konuşuyordu, ben nedense seviyorum bu aksanı. Biraz kaba kaçıyor ama güzel gibi. Başta kötü çocuk mu olacak düşüncesiyle korkmuştum falan neyse ki finalinde çocuktan bir şey çıkmadı. Rahatladım yani :D

Son olarak bahsetmek istediğim konu şu blog meselesi. Soo Kyung'un hayran olduğu blog hani. Onun sahibinin Dae Young olduğunu hepimiz anlamışızdır herhalde daha başlardan :D Neyse,  Soo Kyung bir şekilde blogun sahibinin Dae Young olduğunu öğrendi ya, işte orayı hiç sevmedim. Böyle bir değişti, farklı
davranmaya başladı. Bana çok tuhaf geldi yani. Gerçi illaki böyle bir şey olacaktı ama uzattılar gibime geldi benim. Bayağı komik yanları da vardı tabii, bunu es geçmeyeyim de. Ben sevemedim işte o kısmın böyle olmasını. Şuan kendimi ifade edemediğimi hissettim, kısa keselim burayı. -,-

Bu kadar yeterli zannedersem. Benim için çıtır çerez bir diziydi yani. Böyle belirteyim. Şimdi sıra diziden karelerde :)













Dizideki yemekleri koymazsam olmaz, rahat edemem. İşte dizideki yemeklerin sadece birkaçı;





 İzleyecek olanlara iyi seyirler :)

2 yorum:

  1. Mimlendin :) http://gonullucelmeci.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo, en sonunda ben de mimlendim demek ki. En kısa zamanda paylaşacağım :))

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...