17 Mart 2014

Kendi Chrome Temanızı Yapın

Önceki yazıda hazır olan temaları göstermiştim size, şimdi ise kendi temanızı nasıl oluşturabileceğinizi anlatacağım. Zaten çok kolay bir kaç adımdan sonra temanız hazır olmuş olacak :) Ben böyle tema kullanmayı seviyorum, chrome o sade görüntüsünden kurtuluyor daha renkli ve güzel oluyor ^^ Haydi başlayalım o zaman;



Adım 1:
Öncelikle chrome web sayfasında Chrome Temam adlı uzantı gerekli. Açılan sayfada ücretsiz yazan kısma tıklayın, böylece uzantıyı kurmuş olacaksınız.



Adım 2:
İndirildikten sonra otomatik olarak boş bir sekme açılacaktır burada indirdiğiniz uzantıya basacaksınız.
Açılan sayfa size adım adım yapmanız gerekenleri söyleyecek zaten. Ben yine de anlatayım. Açılacak sayfada tema oluşturmaya başla kısmına basıyorsunuz.


Adım 3:
Burada temanız için istediğiniz bir resmi seçiyorsunuz.



Adım 4:
Seçtiğiniz resim açılınca altta bulunan konumu ayarladan resmin nerede durmasını istediğinizi seçiyorsunuz.




Adım 5:
Konumlandırdıktan sonra yanında bulunan resim efektleri kısmında resminize istediğiniz efekti uyguluyorsunuz.



Adım 6:
Bunlardan sonra 2. adımla devam et kısmına basıyorsunuz. Burada ise temanıza istediğiniz renkleri uyguluyorsunuz. Yada daha kendimi şanlı hissediyorum-a basarak rastgele bir renk düzeni seçebilirsiniz.



Adım 7:
İstediğiniz renkleri seçtikten sonra 3. adımla devam et kısmına basıyorsunuz. Burada temanıza bir isim vermeniz gerekiyor. İsim verme kısmı da bittikten sonra temamı yap kısmına basıyorsunuz.



Adım 8:
Burada temanızı kaydetmeniz lazım. Temanızı kaydettikten sonra açılan sayfada temanızı ayarlamak için ekleye basıyorsunuz ve temanız artık tamamlanmış durumda! :)




Eveet, ilkokul anlatım tarzıma hoşgeldinizz :) Şuan fark ettim de anlatım yeteneğim sıfır. Aslında zor bir şey de değil yani, kurcalasanız biraz temanızı hemencecik yaparsınız. Bu arada örnek olarak yaptığım saçma temadan dolayı şorry -.-

Başka bir yazıda görüşürüzz ^^

2 yorum:

  1. Allah'ım şu an ne yazacaktım inan ki unuttum o gif *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gifi tesadüfen buldum, bir yazımda kullanmazsam içimde kalırdı ^-^

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...