Şubat 14, 2014

Shut Up Flower Boy Band

Yazar Puanı: 6.8
Tür: Gençlik, Romantik, Dram
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular:
Sung Joon - Kwon Ji Hyuk
Kim Myung Soo (L) - Lee Hyun Soo
Lee Hyun Jae - Jang Do Il
Yoo Min Kyu - Kim Ha Jin
Kim Min Suk - Seo Kyung Jong
Jo Bo Ah - Im Soo Ah
Jung Eui Chul - Yoo Seung Hoon
Lee Min Ki - Joo Byung Hee
Konusu: Eye Candy, Byung Hee'nin liderliğindeki altı üyeye sahip bir gruptur. Grup prestijli bir okul olan Jungsang Lisesi'ne transfer olunca, kendilerine rakip olacak bir grupla karşılaşırlar --> Strawberry Fields. Dizi bu iki rock grubunu ve onların arkadaşlıkla, ilişkilerle ve muziğe olan tutkularıyla nasıl başa çıktıklarını anlatır.

Eğer Karakterleri Yakından Tanıyacak Olursak;

Kwon Ji Hyuk
Pozisyonu: Lider, Gitarist, Vokal
Joo Byung Hee ölünce otomatik olarak Eye Candy'nin lideri olmuştur. Im Soo Ah'a aşık olmuştur ancak ilişkilerini grup arkadaşlarından saklar çünkü Byung Hee'ye ihanet ettiğini hissetmektedir. Annesi küçükken onu terkedince büyükannesi tarafından büyütülmüştür

Lee Hyun Soo
Pozisyon: Gitarist
Takma adı Buz Prensi'dir. Aniden öfkelenebilir ve huysuz, zor biri olabilir. Zamanın çoğunluğunu gitar becerilerini geliştirip pratik yaparken ve aynı zamanda kız kardeşine bakmakla geçiriyor.

Jang Do Il
Pozisyon: Davulcu
Jang Do Il'ın babası çok güçlü bir çetenin patronudur. Ancak o babasının tersine, sessiz, kibar ve belki de aşırı derecede ciddi bir gençtir. Do Il özel hayatını gizli tutarak insanların kendisini gizemli bulmasına yol açar. Bir sırrı vardır o da tek taraflı aşkı Bang Woo Kyung'tur.

Kim Ha Jin
Pozisyon: Basçı
Adı çıkmış bir playboydur ve iddialara göre kızlarla buluşmak için gruba girmiştir. Ha Jin, Kim Ye Rim'den hoşlanır ancak hislerinin karşılığını alamaz.

Seo Kyung Jong
Pozisyon: Klavye
Gruba çok para kazanmak için katılmış olduğu söylenir. Bütün üyeler arasında en kısa olanıdır ve aynı yaşta olmalarına rağmen en küçük görünen Kyung Jong'dur. Çok eğlenceli ve kibardır. Bütün grup üyeleri birbirlerine yakın olmalarına rağmen Ha Jin Kyung Jong'un en yakın arkadaşıdır.

Joo Byung Hee
Pozisyon: Lider, Vokal, Gitarist
Eye Candy'nin orijinal lideridir. Baştan aşağı karizmadır ve Eye Candy'nin ruhudur. Strawberry Fields grubuyla kavga eder ve ardından bir kamyonun süratle ona çarpmasıyla ölür.

Im Soo Ah
Zengin bir babanın tatlı dilli kızıdır ancak babası bir gün iflas eder. Bunun sonucunda tesadüfen  Kwon Ji Hyuk'un oturduğu fakir bir semtte olan, Ji Hyuk'un tam karşısındaki evi tutmuştur. Tüm zor zamanlarında Ji Hyuk onun yanında olur ve ilişkileri bu şekilde ilerler. Yoo Seung Hoon'un çocukluk arkadaşı ve Byung Hee'nin ilham kaynağıdır.

Yoo Seung Hoon
Strawberry Fields'in lideri ve piyanistidir, Eye Candy'nin rakibidir. Im Soo Ah ile çocukluğundan beri arkadaştır ve uzun zamandır ondan hoşlanıyordur. Ancak Soo Ah'ın onu bir arkadaş olarak görmesini kabullenemiyordur. Soo Ah'ı Ji Hyuk'tan kıskanıyordur.

*-*-*-*-*-*-*-*-*

Yorum Köşesi;
Şimdi gelelim bu anlatımdan sonra benim yorumlarıma çingularım :) Bu bitirmediğim bir dizidir itiraf ediyorum. Bunun nedeni de dizinin biraz karanlık olması. Yani karanlıktan kastım biraz iç karartıcı gibi geldi bana. Nedense müzik işin içine fazlasıyla girince Kore dizilerinde de dram ağır basıyor. İşte bunu hiç sevmiyorum. Bu yüzden de bir yerden sonra bıraktım diziyi. Ancak devam edilebilir miydi, evet edilebilirdi. Hatta kaldığım yerden devam etmeyi düşünmedim değil ancak hala beni engelleyen bir şeyler varmış gibi hissediyorum, yoksa bunlar benim ön yargılarım mı?! Her neyse nedenini bilmiyorum yani dizi güzel mi güzel ama neden devam etmediğim kısmı bende yok. Cevap vermeden geçmek istiyorum efenim bu kısmı, mazur görün lütfen ^^ Başka bir zaman izleyeceğimin sözünü veremem, şu zamana kadar yarıda bıraktığım hiç bir diziyi bir daha izleyemedim, prensip meselesi galiba *_* 

Diziye ilk başladığımda Lee Min Ki'nin oynadığını bilmiyordum -severim kendisini- dizide görünce bir şok geçirdim tabii. Başta o olduğuna emin olamadım, diziyi izliyordum ama hep aklımda acaba o mu ya soruları dolanıyordu sonra dayanamayıp baktım ve doğru tahmin! Açıkçası Lee Min Ki'yi bu halde görmek beni çok şaşırttı çünkü tarz çok farklı yani anlıyor musunuz? :D 

Tahmin edebileceğiniz gibi dizide en sevdiğim karakterlerden biri de Byung Hee oldu. Bayağı sevdim, benimsedim falan. Lider falan mutlu oldum başrol diye ama oyuncu listelerine bakıyorum en sonda, resmen konuk oyuncu gibi gözüküyor. Biraz içime oturdu benim de, ileri ki bölümler de bir baktım ki çocuğu öldürdüler. Gözlerim doldu bir ağlamaklı oldum, nasıl üzüldüm anlatamam yani. Bu kadar benimsemeseydim belki acı hafiflerdi de olmadı işte. Düşünsenize dizide favori karakteriniz ve oyuncunuz ölüyor. Üzüldüm yani ne diyeyim. Tabii ben böyle karakterleri falan detaylı araştırmamıştım eğer araştırsaydım öldüğünü öğrenirdim. Of işte çingularım gitti güzelim karizmatik çocuk T_T

Diğer değinmek istediğim konu da L'i burada tanımış olmam. Yahu o nasıl bir tatlılık, karizmatiklik, coolluktur arkadaş! Böylesini görmedim yani yok! Ona da bir çarpıldım işte ben, karakteri de favorilerimden oldu -sert çocuk imajı- çok sevdim. Neyse ki ona bir şey olmadı, çocuk sağlam yani :D
Sevdiğim diğer kişide klavyeci var ya klavyeci, yani şu Seo Kyung Jong ^^ Çok tatlı, onu da alıp evinde besleyeceksin işte. Açıkçası diziyi izleme nedenlerim bu kişiler, onları izleyeyim derken bölümler de tıkır tıkır ilerliyor bir şekilde :))
Ayrıca şu ilk başlarda bir konser vardı, orada Eye Candy bir şarkı söylüyordu ve ben o şarkıya hayran kaldım. Çok güzeldi, ah bir de şarkıyı internette bulabilseydim daha güzel olacaktı. En iyisi ben bir daha bakayım belki bulurum :D Bu paragraftan neyi çıkarıyoruz çingularım? Tabi ki de dizideki şarkıların çok güzel olduğunu !! :)

Anladığım kadarıyla ve anladığınız kadarıyla bayağı bir dolmuşum ben yine. Halbuki bu dizi hakkında söyleyecek ne çok şeyim varmışta hep içimde tutmuşum. Buyurun döktüm işte içimi. Eğer bu yazımı sonuna kadar okuduysanız minnettarım, ayrıca çok sabırlısın çingum! Saçmalasam da saçmalamasam da okumuşsun yani ^^

Hepinize kucak dolusu sevgiler yollayıp yazıyı bitiriyorum artık :) Ancak diziden bir kaç kesit koymazsam rahat edemiyeciğim. 

Eye Candy. Ufacık minicik bir not dizi de bol bol ramen yenmekte :D










Kendinize iyi bakın!! :))

6 yorum:

  1. Gerçekten çook güzel paylaşım olmuş ellerinize sağlık....İzlememek için kendimi zor tutuyorum.... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim ^^ Kendini fazla merakta tutma da en kısa zamanda izle o zaman :))

      Sil
  2. Bu diziyi izleyeli uzun zaman olmuştu , eye candy kısmı geçmişi hatırlattı :D
    Ellerine sağlık ~~
    http://meishenmeweishenme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Blogun güzelmiş bu arada ^^

      Sil
  3. uzun zaman önce izlemiştim ve byung'un ölme sahnesi geldi aklıma yine gözlerim doldu bnde çok benimsemiştim byung'u öldüğü anda diziyi brakmak istemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle olmuştu, zaten bitiremedim de diziyi :/

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.