27 Şubat 2014

Dream High

Yazar Puanı: 7.9
Tür: Okul, Dram, Romantik-Komedi, Müzikal
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2011
Oyuncular:
Kim Soo Hyun - Song Sam Dong
Bae Suzy - Go Hye Mi
Taecyeon - Jin Guk / Hyun Shi Hyuk
Ham Eun Jung - Yoon Baek Hee
Wooyoung - Jason
IU - Kim Pil Suk
Park Jin Young - Yang Jin Man
Konusu: Dream High, Kirin Sanat Okulundaki, Kore müzik endüstrisinde star olmaya çalışan 6 öğrencinin hikayesini anlatır. Go Hye Mi'nin hayali klasik müzik konusunda uzmanlaşmaktır ancak bu hayalinden vazgeçip Kirin Sanat Okuluna girmek zorunda kalır. Çünkü babasının borçlarını ödemek zorundadır. Fakat bunun için önce okula şartlı kayıt yaptırması gereken iki öğrenciyi daha bulmalıdır ve okula getirip kayıt olmalarını sağlamalıdır. Bu iki öğrenciden biri kırsal bölgede yaşayan (bir nevi köy) Sam Dong, diğeri ise Hye Mi'nin tefeciden kaçarken yanlışlıkta tanıştığı Jin Guk'tur. Yoon Baek Hye ise Hye Mi'nin eski arkadaşıdır, şimdi ise birbirlerine rakiptirler çünkü okula girmek için Hye Mi ile birlikte seçmelere gittiğinde Hye Mi ona ihanet etmiştir.


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Yorum Köşesi;

İşte yeni bir yazıyla daha aranızdayım çingularım :) Şu sıralar çok sık yazamıyorum üzgünüm >.< Ancak umarım yazın bunun telafisini yapabilirim. Her neyse top 10 dizilerimden biri olan Dream High'ı yazmazsam ayıp edeceğimi düşünüp yazmaya karar verdim. Aslında diziye çook daha önceden başlama kararı almıştım. Hatta her seferinde bir girişimde bulunup açmıştım da ilk 5 dakikasını izleyip bırakmıştım. Keşke biraz daha dayansaymışım :D O zamanlarda sırf Kim Hyun Joong konuk oyuncuymuş ağağa diye açıp izlemeye çalışmıştım. Gerçi şuan Inspiring Generation'u bile izlemiyorum da neyse. Oralara girmeyelim eleştiri
yağmuruna tutabilirim. Sonra da güzel bir döverler beni bu yorumlarım üzerine, en iyisi susmak yani çingularım :D Neyse ki konumuz bu değil. Bunun tamamen dışında olan Dream High!!


Öncelikle gençler ve kendini genç hissedenler, dizi gerçekten çok güzel. Sadece bir kaç küçük ve benim sevmediğim kusur var. Onlar da kızın hangi erkeğimizle olacağının pek belli olmaması, gerçi illaki kim olduğunu sonunda anlarsınız da yine de sonları belli değil yani onların. Belki Dream High 2'de ikisi için bir açıklama vardır ama hiç zannetmiyorum. Diğeri ise dizinin havası. Dizinin havası nasıl biliyor musunuz? Sanki soğuk, yağmur sonrasını yaşıyormuşsunuz gibi, karanlık ve ıslak bir havası var. Şimdi ne diyorsun Allah aşkına diyeceksiniz biliyorum :D Ama ben bir diziyi izlerken bunu gerçekten hissediyorum. Hani bazı şarkılar vardır yazın çıkanlar ve kışın çıkanlar, her biri size o mevsimi hatırlatır. İşte ben bunu dizilere uyarlıyorum. Dizi çok hüzünlü olmamasına rağmen havası bu şekilde olduğu için kötü hissediyorum. Aynı şeyi Shut Up Flower Boy Band'de de hissetmiştim. Sanki bütün gençlik dizilerinde olan bir şey bu. Bir kaç tane daha var böyle dizi de şimdi belirtmeyeyim. Eğer siz böyle hissetmiyor olsanız bile lütfen beni eleştirmeyin >.< Sonradan gelen başka not: Buldum! Dizi kasvetli gibi :D evet biraz öyle galiba -_- Ancak no problemo, izlemenize engel değil!
Dream High'dan her seferinde biraz daha uzaklaşıp başka konulara dalıyorum galiba, yazmaya yazmaya özlemişim vallahi, kapatamıyorum çenemi. Ya da ellerim durmuyor, sürekli klavyenin üzerinde tuşlara basmadan rahat edemiyor mu deseydim? Not: Yazar burada Dream High'dan yine uzaklaştı...

Dizi de beğendiğim kısımlara geleyim ben en iyisi :)) Öncelikle Kim Soo Hyun, namı değer Sam Dong ya da şu sıralar Do Min Joon :D Evet onu ilk bu dizi de izlemiştim tabi o zamanlar Man From The Stars yoktu işte :P Burada çook tatlı bir karakteri canlandırıyor. Başta bu çocuk şarkıcı mı acaba diye bir bakmıştım ancak oyuncu olduğunu görünce çok şaşırdım, bunun ilk nedeni sesinin güzel olması ve neredeyse her oyuncunun şarkıcı olduğu bir dizi de onun olmamasıydı. Tanımıyormuşum işte, böyle zannetmem normal değil mi?! Evet bir diğeri de Jasooooonnn!!! Nasıl birisin sen arkadaşım :') Diziyi sadece Wooyoung ve IU olsa da izlerdim herhalde. Not: Yazar burada Jason ve Kim Pil Suk'tan bahsediyor. Süper bir ikiliydi, daha çok sahneleri olmasını isterdim ancak buna da şükür! Çünkü bazı diziler var ki sevdiğim çifte her bölüm sadece 2 dakikalık sahne koyuyor ve adam gibi bir hikayeleri de yok! Not: Yazar burada BOF'a gönderme yaptı... Yine sinirlendim gördüğünüz üzere. Ihm ıhm, nerede kalmıştım, evet Kim Pil Suk ve Jason'dan bahsediyordum. İlk başta IU'nun oynadığınu bilmiyordum dizide, sonra bir baktım kocaman bir kostümün içinde biri var öyle ortalıkta dolanıyor, sonra seçmelere girdi ve şarkı söylemeye başladı. İşte orada şimşek çaktı ben de!! -Bu bu bu ses! IU'nun sesi değil mii? dedim işte.
Sonra
hemen açtım interneti, bir de baktım cidden o. İzlemeye devam ederken kostümünü çıkarttı, ben de dedim ki eee bunun neresi IU?! Ne olmuş bu kıza.. Evet, tabi daha kızın dizi de oynayıp oynamadığını bilmediğimden oynadığı karakteri de bilmiyordum. Arkadaşıma sordum, sonra zayıflayacak o dedi, oohh be dedim. Güzelim kızı ne yapmışsınız diyorum bir yandan da :D Bu haliyle de tatlıydı tabi ama o zaman Jason'ın gözleri açılmazdı!! ^.^
Çingularım ben kendimi çok kaptırdım. 
Wooaah, daebak! Şimdi baktım da cidden çok uzun yazmışım. İnsan bir diziyi sevmeye görsün işte. Bir de geveze olmak gerekiyor tabii. Yazıyı burada bitiriyorum artık. Baştan sona kadar bu yazımı okuyan çingularıma buradan öpücüklerimi yolluyorum. Helal olsun sana, ben bile okumaya üşenirdim yani :D
Bir başka bitmek bilmeyen yazar notu: Dizideki şarkılar da çok güzel, ayrıca ost-una da bayıldım!! *-*

Gelelim diziden karelere.:)










Ahahah, sevinişe bakar mısınız :D

Burada öğrencilerimiz nasıl kuş dansı yapabileceklerine dair kafa patlatıyorlar. Yani bir kuşun hareketleri nasıl olur? Peki böyle mi olur?! :D



Hye Mi, zeybek falan oynamadığına emin misin? :D
Biri Sam Dong'a elektrik verdi galiba :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...