14 Ekim 2013

Led Apple Cover

Hanbyul'un daha önce de coverladığı bir şarkıyı paylaşmıştım. Şimdi de bir başkasını paylaşmak istiyorum. Vallahi çocuğun sesine hayran kaldım. Orijinallerinden çok daha iyi söylediğini iddia edebilirim şahsen.
İyi bir grupta olduğunu düşünmekteyim.
Ancak pek tanınmıyor gibiler. Bence Hanbyul daha iyi yerlere gelmeli. Bu ses heba olmasın değil mi ama? Sadece ben böyle düşünmüyorum umarım. Alttaki şarkıları dinleyince eminim siz de benim gibi düşüneceksiniz. Belki daha sonra şu Led Apple'ı da bir anlatırım. İşte iki muhteşem cover:


Miley Cyrus - Wrecking Ball (by Hanbyul) 


Bu şarkıyı Miley Cyrus söylerken dinlediğimde herkes gibi klibi yadırgamış fakat şarkıyı sevmiştim. Hanbyul dan dinleyince şarkı kulağıma daha hoş gelmeye başladı. Hala da bu şarkıyı ondan dinlemekteyim :)


Justin Bieber - As Long As You Love Me (by Hanbyul)


Normalde Justin dinlemem fakat bunu dinledim ve cidden hoşuma gitti. Büyük ihtimalle söyleyenin büyük etkisi oldu bende. Bu arada Yongjun harika gitar çalıyor. :)







0 yorum:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...