Ekim 29, 2013

Askere Gitmeyen Kalmasın!

Seneye askere gidecek olan ünlülerimizin isimleri belli. 2 yıl boyunca onları ekranda göremeyeceğiz demek oluyor bu. Ve yeni şarkıları çıkmayacak ve biz eskileri dinleyip duracağız. Bayağı uzun olan bu sürede onlarsız ne yapacağımız hakkında en ufak bir fikrim yok. Vallahi çok özleyeceğiz onları. İşte gideceklerin listesi:





- Kim Hyun Joong






- Kim Jae Joong









- Park Yoochun







- Kim Junsu








- Jang Geun Suk






- Lee Seung Ki







- Lee Min Ho









- Yunho






Benim en çok üzüldüğüm kişiler Kim Jae Joong, Kim Hyun Joong ve Lee Min Ho oldu. Onların müzikleri ve dizileri olmadan geçecek bir 2 yıl. İnanılır gibi değil. Çok üzülüyorum valla.
Bu arada bir tek ben mi fark ettim yoksa sizin de dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama neredeyse bütün 86'lıları aynı anda askere göndermeye karar vermiş gibi değiller mi? Araya da bir kaç 87'li katmışlar :) Neyse bir an önce gidip bir an önce dönsünler.
Bir de Song Joong Ki var. Ama o ağustosta gitti zaten askere. Yani ilk o dönecek askerden. :) 
Kim Hyun Joong ve grubuyla ilgi bir kaç söz söylemek istiyorum. Çok sinirliyim bu arada. Yani ne olurdu hepiniz aynı anda askere gidip aynı anda dönseniz? Bakın JYJ'ye aynı anda gidiyorlar. Cık cık cık. Bu ne böyle biri geliyor diye seviniyorsun ama bu seferde öbürü gidiyor. Geçen bir araya gelmişler, gördünüz mü bilmiyorum. O da Young Saeng askere gidiyor diye. Ne diyeyim artık, umarım bir gün hepiniz askerden dönersiniz de bizde SS501'den yeni şarkılar dinleyebiliriz. Eskileri dinle dinle içim bayıldı yahu! :)

2 yorum:

  1. ay kıyamam ben onlara ,bir an önce gidip gelsinler lee min hooooo:(:(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur canım, bu arada duyduğum bir habere göre Lee Min Ho'nun bu yıl gitmeme ihtimali varmış. Umalım ki doğru olsun :))

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...