Ağustos 15, 2013

To The Beautiful You

Yazarın Puanı: 5.7
Türü: Romantik - Komedi, Gençlik
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular:
Choi Minho - Kang Tae Joon
Choi Sulli - Goo Jae Hee
Lee Hyun Woo - Cha Eun-gyeol
Kim Ji Won - Seol Han Na
Ki Tae-young - Jang Min-woo
Seo Jun young - Ha Seung-ri
Kang Ha-neul - Joo Ji-cheol
Konusu:
Goo Jae Hee Amerika'da yaşayan bir kızdır ve atletizmin bir dalı olan koşuyla ilgilenmektedir. Goo Jae Hee Amerika'da yaşadığı zor günlerini, ünlü Koreli uzun atlama sporcusu Kang Tae Joon ile atlatır. Bir gün Kang Tae Joon sakatlanır ve atletizmi bıraktığına dair birtakım söylentiler ortaya çıkar. Bunun üzerine Kang Tae Joon'a hayran olan ve ona destek vermek isteyen kızımız Kore'ye gitmeye karar verir.

Kang Tae Joon'un okulunda okumak için başvuru yapar. Ancak önünde bir engel vardır, o da Kang Tae Joon'un bir erkek okulunda okumasıdır. Bunun için kızımız erkek kılığına girer ve orada okumaya başlar. Okulda Kang Tae Joon ile tanışırlar ve tesadüf eseri aynı oda da kalırlar. Böylece kızımıza da gün doğar. Böylece Kang Tae Joon'u yeniden atletizme başlatabilmesi için önüne bir yol çıkar. Ancak bu pek kolay olmayacaktır.
Cha Eun-gyeol futbolcu bir çocuktur ve Goo Jae Hee okula ilk geldiği günden beri onun en yakın arkadaşıdır. Fakat bir süre sonra erkek sandığı Goo Jae Hee'ye aşık olur ve kendisinden şüphe duymaya başlar. Bu sırada sevimliliği bizi bizden alır tabi ki . :)


Dizinin konusu budur, daha fazla şey yazıp spoiler vermekten korkuyorum açıkçası.
Şimdi gelelim benim diziyle ilgili düşüncelerime. Öncelikle artık klasikleşmiş olan kızın erkek kılığına girmesinden sıkılmış durumdayım. Hepsinde aynı olaylar dönüyor çünkü. Acaba kız erkek olduğunu söyleyecek mi, yoksa çocuk anlayacak mı, kızın düşmanı kızın sırrını açığa vuracak mı falan filan. Bundan dolayı diziyi izlemeden önce diziden zaten bir iki puan kırmıştım. Zaten beni de hiç şaşırtmadı.
Bu arada diziyi izlerken Cha Eun-gyeol'un ne kadar şirin olduğunun farkına vardım ve kıza aşık olmasına üzüldüm. Bu kadar şirin bir çocuğu nasıl bu hallere sokarsınız diye.
Neyse ki dizi şeker bir diziydi. İzleyecek olanlara iyi seyirler diliyorum :)



0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.