2 Temmuz 2013

Yong Hwa ve İngilizcesi

Bu konudan bahsetmek istedim, çünkü korelilerin İngilizceleri aksanlarından dolayı pek iyi değil. Bunu hepimiz biliyoruz herhalde. Ancak Yong Hwa kesinlikle bir istisna. Geek in the Pink adlı şarkıyı okuduğu zaman hayran kaldım İngilizcesine. O kadar akıcı bir şekilde okudu ki parçayı resmen ağzım açık kaldı. Tabii şarkıyı söylerken yanında ona eşlik eden Jong Hyun'u unutmamak lazım. Onun da sesi çok güzel, zaten görünüşüne de hastayım da o ayrı bir konu.. :)


 Grupları CNBlue da çok iyi, kesinlikle şarkılarını dinlemelisiniz diye düşünüyorum. Hep dizi-film olmaz diyerek biraz şarkılarına da dikkat çekmek istiyorum açıkçası...:)
İşte benim çok beğendiğim, Yong Hwa'nın da İngilizceyi ağlattığı o şarkı:



0 yorum:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...