Haziran 26, 2013

Rooftop Prince

Park Yoochun -  Ha Ji Min
Yazarın Puanı: 6.5
Türü: Romantik - Komedi, Fantastik
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular:
Park Yoochun - Lee Gak/Yong Tae Yong
Han Ji Min - Park Ha/Bu Yong
Lee Tae Sung - Yong Tae Moo
Jung Yoo Mi - Hong Se Na/Hwa Yong
Lee Min Ho(1993) - Song Man Bo
Choi Woo Shik - Do Chi San
Jung Suk Won - Woo Young Sul
Konusu;
300 yıl önce veliaht prenses ölü olarak bulunur. Prens Lee Gak doğal olarak bu ölüm haberi karşısında sarsılır ve veliaht prensesi kimin öldürdüğünü bulmaya çalışır. Bunun için de yanına 3 yetenekli kişiyi alır ve araştırmaya koyulurlar. Ancak araştırma sırasında aniden kendilerini 300 yıl sonrasında, günümüzde, bulurlar.
Daha sonra buraya veliaht prensesin ölümünü ardındaki sırrı açığa kavuşturmak için geldiklerini anlar ve bunu bulmak için ellerinden ne geliyorsa yaparlar.


Bu dizi başlarında beni bayağı güldürmüştü, sizi de güldüreceğinden hiç şüphem yok. Arada 300 yıl olunca günümüz teknolojisine alışmaları zor olacağından onların teknolojiyi anlamalarını izlemek bayağı güldürüyor insanı. :) Fakat sonlara doğru da dizi beni iyice sıkmaya başladı açıkçası. Başlarda iyi güzel hoştu ama sonlara doğru gizem falan işin içine girince olmadı sanki. Yine de Song Man Bo, Do Chi San ve Woo Young Sul tiplemeleri sonuna kadar güldürdü beni. Hatta sırf onlar için izledim desem yeridir. Özellikle Do Chi San'a bayıldım çok tatlıydı, o parlak kıyafet hayranlığı çok komikti :)

Şunu belirtmeden geçemeyeceğim, Se Na denen kıza acayip uyuz oldum dizide. Diziyi izleyen herkes de sinir olmuştur herhalde. Kızın Park Ha'ya hem günümüzde hem de geçmişte yapmadığı kalmamış yani. Diziyi izlerken saçımı başımı yoluyordum ben sinirden. Anlatabilmişimdir herhalde ne kadar uyuz olduğunu :D Bu dizi hakkında diyeceklerim bu kadar, izleyecek olanlara iyi seyirler dilerim :)



4 yorum:

  1. Amann ne ağladım, ne ağladım, ne ağladım... Ama çok da güldüm. Yine de sonunda benim jetonum düşene kadar dizi bitti ben bakakaldım böyle "ne oldu ki şimdi" diye :D

    Yine de çok tatlı bir dizi ve hayal ürünü olarak iyi bir kurgu izlenmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar dayanamadım ben bu dizinin. Düşün son 2 bölüm kalmıştı ama benim kalbim o uyuz kadın Se Na'ya dayanamadı. Sonrasında bıraktım gitti. Sonu hakkında bir tahminde bulunmuştum ama izlemediğim için onaylatamadım da :D

      Sil
    2. Hahahah kesinlikle izlemelisin. İnanamayacaksın çıkan olaylara hemen geri dön ve izle şaşıracaksın. Sonu konusunda pek ümitlenme ha sevenlerde var ama benim gibi anlamayanlar da :D Sana kalmış bir son. Bak yanımda şiddet de var ikimiz birden son iki bölümü izlemeni tavsiye ediyoruz :D

      Sil
    3. Dizileri yarım bırakmaktan nefret ediyorum zaten. Hatta yarım bıraktığım bir kaç diziyi de bitirme kararı aldım. Bir ara buna devam etmeye çalışmıştım ama olmamıştı. Bu kadar baskı üzerine bitirmeyi bir daha deneyeyim en iyisi :D

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.