18 Haziran 2013

Kore'nin En Yakışıklı 10 Erkeği

Yeni liste için Tık!


Liste 1 :



1. Benım favorım Bof'un yakısıklı kemancısı, SS501'in lideri Kim Hyun Joong tabiki de :)








2. CNblue'nun sevilen gitaristi


---Lee Jong Hyun











3. Protect the Boss'ı izleme sebebimdir kendisi


---Kim Jae Joong







4. City Hunter'da insanı kendisine hayran bırakan oyunculuğuyla


---Lee Min Ho








5. Super Junior'dan bir isim


---Lee Donghae







6. CNblue'nun göz bebeği


---Jung Yong Hwa








7. İlk Secret Garden'dan tanıdığım


---Hyun Bin








8. Coffee Prince ve Big'in sempatik aktörü


---Gong Yoo







9. CNblue'nun bateristi


---Kang Min Hyuk









10. Nice Guy'dan bildiğim sevimli


---Song Joong Ki








Liste 2 :

İlk sırayı Bof'un asi kemançısı Kim Hyun Joong  ve Protect The Boss'un karizmatik yüzü Kim Jae Joong     alıyor. :)









İkinci sırada ise Bof'dan ama bence City Hunter'la anılması gereken;

2- Lee MinHo.











Üçüncü sırada, Big'ın ve Coffee Prince'ın`;
3-Gong Yoo







Dördüncü sırada Cnblue'nun ikinci yıldızı
4- Jung Hyun








Ve beşte yine Bof'dan bir isim,
5-Kim Bum









Lütfen kendi listenizi yorum atarak belirtin ^_^


54 yorum:

  1. zeynepemreaydin15 Kasım 2013 20:00

    Lee Min Ho birinci olmaliymis bence.
    ama tezatlik su ki ben hic birini tanimiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede seni tanimiyorum anma le min ho yu sectigine gore zevklisin

      Sil
  2. Olsun yine de bir fikir sahibi oldun :))

    YanıtlaSil
  3. bence güzel bir sıralama olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim ^^

      Sil
    2. benve sadece o begenmis 1.sirada le min ho olmaliydi

      Sil
    3. Kişiden kişiye değişir, benim fikrim bu şekildeydi. Sen de kendi sıralamanı yollayabilirsin :)

      Sil
  4. Kim soo Hyun her zaman bir numara bence....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında listeyi yaparken Kim Soo Hyun'u tanımıyorduk, ama bence de artık listede olması gereken isimlerden biri :) Listeyi yenilesek iyi olacak ^^

      Sil
  5. Kesinlikle g dragon un olması gerekir

    YanıtlaSil
  6. 1. sıra çok doğru kıskanın

    YanıtlaSil
  7. ya hepsi yakışıklıda bence 1 numara lee min ho 2 numara kim hyun joong 3 numara ise kim bum olmalıydı

    YanıtlaSil
  8. Kim Hyung ve Gong bebeklerim benim ya :) Ama siz için Kang Ji Hwan'ı ve ya Song Seung Hun'u ya da So Ji Sub'u gördünüz mü kendi ellerimle oppalarımı ifşa ettiğim için behbahtım ama yine de duramadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo onları da biliyoruz canım, hele So Ji Sub favorim :))

      Sil
  9. Bence Lee min ho en başta olmalı <3

    YanıtlaSil
  10. 1- Lee Min Ho
    2- Taecyeon
    3- Lee Seung Gi
    4-) T.O.P
    5- Kim So Hyun
    6- Kim Woo Bin
    7- Nichkhun
    8- Donghae
    9- Lee Hong Gi
    10- Joo Won

    benim sıralamamda böyle (:
    bu arada blogunuz ve yazılarınız gerçekten çok hoş, başarılarınızın devamını dilerim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sıralaman da güzel olmuş ^^

      Saol canım, blogu beğenmene sevindim :))

      Sil
  11. bu listede güzel ama bence en yakışıklı lee mim ho:)
    benim listem
    1) lee min ho
    2) kim bum
    3) jung young hwa
    4) kim hyung jung
    5) kim woo bin
    6) teacyeon
    7) ım jea bum
    8) kang min hyuk
    9) kim jea joong
    10)jung ui bong

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin listeni de beğendim :))

      Sil
    2. Aynen Le Min Ho baskasi birinci yakisikli olama:)) :) :))))))

      Sil
  12. Bence 1kim hyun joong
    2 lee min hoo
    3 kim soo hyun
    4 kim bum
    5 teacyeon
    6kang min hyuk
    7wooyoung
    8ahn jae hyun
    9park hae jin
    10 kang ha neul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir liste yapmışsın :))

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. tabiki en iyisi belli
    1.kim hyun jong playfull kiss, bof, age of feelling
    2.lee min ho bof, the heirs,city hunter,
    3.geun seok jang you are beatifull, love rain, pretty man
    4.choi minho to the beautifull you
    5.kang ha neul monstar ,the heirs, to the beautifull you
    6.jong yong hwa you are beutifull,you have fallen for me
    7.kim wo bin the heirs
    8.kim bum bof
    9.kim jae won can you haer my heart
    10.yoon si yoon flower boy next door

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler listeni paylaştığın için, güzel olmuş :)

      Sil
  15. So Ji Sub ve Daniek Henney nerede hayal kırıklığına uğradım... :( neyse galiba sizden daha yaşlıyım ondan bu sevmelerim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daniel Henney'i tanımıyorduk ama So Ji Sub'u severiz :) Listeye eklemeyi unutmuşuz :)

      Sil
    2. So Ji Sub sevilmeli izlenmeli ve izletilmeli ve en kısa sürede Daniel Henney de bağırlara basılmalı eheheh :D :D (öğretmen de değilim ama ödev verir gibi oldum. ama neyse sizden yaşlıyım bunu biliyorum ablalığa sığınıyorum :D)

      Sil
    3. Ahaha aklımızda o zaman, bağrımıza basacağız :D

      Sil
  16. Aslında koyu woo bin hayranıyım ama listenin başında o olmalıymış falan filan demicem merak etme :DD lee jong çok tatlı yav gamzeli prens :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha Woo Bin olmalı diye diretmediğin için teşekkürler :D Ama yeni yaptığım listede onun da adı var :D

      Sil
    2. :D yani zevkine saygısızlık olurdu ha dersem şakasına bu konularda ciddi olunmamalı bence :)

      yaa yeni listeyi paylaştın mı peki?

      Sil
    3. Bence de :)
      Yeni listeyi daha paylaşmadım, bir ara paylaşırım onu :)

      Sil
  17. Bencede doğru bir liste hazirlanmiş aferin

    YanıtlaSil
  18. Bence 1.sırada Kim Jae Jong olmalıydı.

    YanıtlaSil
  19. Benim listem :
    1) Lee min ho
    2) Lee min ho
    3) Lee min ho
    4) Kim hyun joong
    5) Kim bum
    :))) ama liste yinede cok iyi :)) emegine saglık :)) hepsi birbirinden yakışıklı ayırt etmek ve sıralama yapmak zor ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :))
      Lee Min Ho'yu bayağı bir seviyorsun anlaşılan :))

      Sil
  20. Kesinlikle :)) bişey söyleyebilir miyim? ?böyle söylemekte garip ama dizilerin unutulmaz sahneleri replikleri hakkında hazırlayabilir misin?? Başka bir sitede gördüm de.. Yani k.bakma akıl vermiş gibi olmayayım da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için saol, her zaman açığız böyle önerilere :)) Söz vermeyeyim ama bir denerim :))

      Sil
  21. Önemli degil :) önerilere acıktım olmana sevindim :) yine de k.bakma :( saol :)) denersen eminim güzel seyler çıkar :)) bu arada ben aranızda yeniyim yeni keşfettim burayı cok da sevdim :)) yorumlara açık ve üyelik istemiyor yorumlar yayınlanıyor ve en önemlisi yanıtlanıyor bu nedenle tesekkür ederim :)) tüm net paketlerimi burda harcayacagim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin diyelim o zaman :))
      Blogumuzu beğenmene de çook sevindik :)))

      Sil
  22. 1-lee min ho
    2-kim hyun jong
    3-kim bum
    4-jung yong hwa
    5- geriye kalan hepsi

    YanıtlaSil
  23. Benim listemde;
    1-SHINee
    2-SS501
    3-Kim Soo Hyun
    4-Kim Jae Joong
    5-Kim Bum
    6-Kang Min Hyuk
    7-Ahn Jae Hyun
    8-Chanyeol
    9-lee seung gi
    10-Donghae :)

    Blog konusunda yeniyim :) Bloğunu da çok beğendim, inşaallah sık sık ziyarete geleceğim :)
    Bu arada bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu beğenmene sevindiim :))
      Ben de sana uğrayacağım o zaman :))

      Sil
    2. Blogunuzu iki kişi mi yönetiyorsunuz :))

      Sil
  24. BENCE herkesten en basta kım soo hyun olmalıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede o tatli gulusunu yesinler onun. kim soo hyun <3

      Sil
  25. allah size tepeden baksın gözünüz insan görsün <3 KANG MİN HYUK <3 KANG MİN HYUK

    YanıtlaSil
  26. bence bu lıstede kesınlıkle kım woo bın olmalı ^_^ cunku gelecegın hyun bını olarak goruyorum onu.hyun bını saymıyorum bıle;cunku o ennn yakısıklıııı :)) ^^

    YanıtlaSil
  27. Listeler bayagi iyi tabi benim de listem var
    1 lee min ho ve 1kim hyun joong
    2kim bum
    3kim woon bin
    4kim so hyun
    5seo tİjio
    gibi bu arada bayan oyuncular icinde yParmisinniz:))
    (khj ve lmh her zaman bir numara oyuzden ayiramadim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 kişilik yaptığımız listeye de bakmış mıydın, orası daha kalabalık :) Bu listenin başında eklemiştik :)
      Onlar için de ayrı bir liste yapacağız ilerleyen zamanlarda :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş ^^
Saygı çerçevesinde yazılmayan ve reklam amaçlı yapılan yorumlar yayınlanmayacaktır.