Haziran 20, 2013

Big

Yazarın Puanı: 6.8
Türü: Romantik - Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular:
Gong Yoo - Seo Yoon Jae/Kang Kyung Joon
Lee Min Jung - Gil Da Ran
Bae Suzy - Jang Ma Ri
Shin Won Ho - Kang Kyung Joon
Jang Hee Jin - Lee Se Young

Gong Yoo'nun yine izlemeye doyamayacağınız bir dizisi daha. Her zamanki gibi klasik Kore dizileri gibi finali düzgün yapamasalar da finale kadar iyi gittiğini söyleyebiliriz.

Konusu biraz karmaşık.
Seo Yoon Jae (30) ve Kang Kyung Joon'un (18) ruhları bir kaza sonucu yer değiştirir. Kazadan sonra bir tek Seo Yoon Jae'nin vücudu uyanır, Kang Kyung Joon ise komaya girer.
Kang Kyung Joon'un ruhu Seo Yoon Jae'in vücudunda esir kalmıştır.

Seo Yoon Jae'nin nişanlısı aynı zamanda okulunda öğretmeni olan Gil Da Ran'la bu sorunu çözmeye çalışacaktır.
İşler karışır çünkü nişanlısının kendisini aldattığını öğrenen Gil Da Ran, Kang Kyung Joon'a aşık olmaya başlar. Etik kaygılar gütmeye başlayan Gil Da Ran için büyük bir ikilem olacaktır. Kang Kyung Joon zaten öğretmenine karşı bir şeyler hissediyordur ve bu durumdan fazlasıyla memnundur.



Bence Shin Won Ho ve Jang Hee Jin diziye hiç uymamışlardı. Keşke Kang Kyung Joon karakteri daha büyük olsaymış. Böylece daha iyi odaklanabilirdik diziye. 30 yaşındaki bir bayanın 18 yaşındaki bir bireye aşık olması pek de sizi romantizme sokan bir şey değil.



3 yorum:

  1. Gong'um oyunculuğuna hayran kaldığım bir dizi daha. Amma velakine daha önce de bi yerde söylediğim gibi, "Büyük" umutlar ile başladığım ama hayal kırıklığı ile tamamladığım bir dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlemeden önce sonu hakkında bir uyarı almıştım bu yüzden pek bir umutla başlamadım. Sonunda anlamak için en çok kafa yorduğum dizi buydu herhalde. Yine de çözemedim işi.

      Sil
    2. Valla senarist hayal gücümüze bırakmış diye düşünüyorum ama ben yine de oyumu ufaklıktan yana kullanıyorum :) Çok da spo vermim daha izlememişler vardır muhtemelen :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.